Citroen C3 vstřikovač common rail diesel
Vstřikovač VDO 9715135480 A2C59511612
CITROEN C3 I
Výkon 50kw 68k
Motor: 8HX,8HZ
Typ 1.4 HDi
Rok výroby 02-2002 -
Záměnná čísla vstřikovače:
2S6Q9F593BC ,2S6Q9F593BD ,2S6Q9F593BE,, 45715010
46185050 ,46185070, 5WS40149, 5WS40149Z, 5WS40516
9652707180, 9654550980,9654551080 ,9663429280
9715135480 ,A2C59511612, Y404132250A ,Y40413250A
Vstřikovač Common Rail SIEMENS/VDO CRI 5WS40149-Z
Continental
Vstřik A2C59511612
Autoservis Dolní Lutyně-servisní služby pro Váš vůz.
Autoservis Římanek motor s.r.o veškeré opravy a servis osobních,dodávkových vozidel,diagnostiku.
Provádíme opravy, servis a prodej všech typů turbodmychadel pro motory osobních, nákladních a drážních vozidel, zemědělských a stavebních strojů.Po generální opravě má turbodmychadlo stejnou životnost,jako nové turbodmychadlo.
Cílem naší společnosti, Římanek motor s.r.o, je v prvé řadě spokojený zákazník, který se na nás může kdykoliv obrátit s problémem v oblasti turbodmychadel,diesel vstřikovačů (trysek),Vysokotlaké čerpadla,servořízení.
Vstřikovače:Common rail
Test vstřikovače s protokolem 300 Kč.
Opravy vstřikovačů od 1 000 Kč až po kompletní repas 3 500 Kč.
Čerpadla:Common rail
Opravy čerpadel se dle stavu a výrobce pohybují od 2 500 Kč.
Podrobnější informace po telefonu, nebo emailem.
rimanekmotor@seznam.cz
tel. 732585580
732415744
Čištění vysokotlakých zásobníků a čerpadel systémů common rail je kriticky nezbytnou operací !!!!!
Vážený servisní partnere, uživateli automobilu s dieselovým motorem. Poslední dobou dochází k značnému zvýšení počtu reklamací namontovaných nových, opravených či repasovaných vstřikovačů a čerpadel.
Viník je jasný - poté co jsme provedli invastigaci mnoha desítek takovýchto reklamací - zjistili jsme že viníkem je nedostatečné vyčistění dalších komponent vstřikovacích systémů.
Mnoho nečistot zůstává ve vysokotlakých zásobnících a v čerpadlech. nedostatečně jsou čištěny vysokotlaké trubky a palivové nádrže.
Často se vstává,že je čerpadlo a rail plné nečistot a pilin a přesto jsou montovany nové nebo opravené vstřiky, což vždy spolehlivě končí závadou a reklamací,která nemuže byt uznána a tak dochází k nedorozuměním.!!!!!!!!
Ve výsledku se ucpávají regulační ventily čerpadel a railů, a hlavně vstřikovače. Zabraňte tomu, předejděte tomu !!