Citroen C4 vstřikovač common rail diesel
Vstřikovač BOSCH 0445110136 0445110188
CITROEN C4 kupé1.6HDi
Výkon 80kw 109k
Typ motoru 9HY ,9HZ
Objem 1560 ccm
Rok výroby 11-2004 - 07-2011
Počet válců 4
Bosch nozzle DLLA150P1373
Čerpadlo CP1 0445010102
Záměnná čísla vstřikovače:
0445110136,0445110188,
0986435090,3M5Q9A593GA,
9655045080
Bosch nozzle DLLA150P1373
Čerpadlo CP1 0445010102
Vstřikovač Common Rail BOSCH 0445110270 je po generální opravě a odpovídá kvalitě originálního dílu.
Autoservis Dolní Lutyně-servisní služby pro Váš vůz.
Autoservis Římanek motor s.r.o veškeré opravy a servis osobních,dodávkových vozidel,diagnostiku.
Provádíme opravy, servis a prodej všech typů turbodmychadel pro motory osobních, nákladních a drážních vozidel, zemědělských a stavebních strojů.Po generální opravě má turbodmychadlo stejnou životnost,jako nové turbodmychadlo.
Cílem naší společnosti, Římanek motor s.r.o, je v prvé řadě spokojený zákazník, který se na nás může kdykoliv obrátit s problémem v oblasti turbodmychadel,diesel vstřikovačů (trysek),Vysokotlaké čerpadla,servořízení.
Vstřikovače:Common rail
Test vstřikovače s protokolem 300 Kč.
Opravy vstřikovačů od 1 000 Kč až po kompletní repas 3 500 Kč.
Čerpadla:Common rail
Opravy čerpadel se dle stavu a výrobce pohybují od 2 500 Kč.
Podrobnější informace po telefonu, nebo emailem.
rimanekmotor@seznam.cz
tel. 732585580
Čištění vysokotlakých zásobníků a čerpadel systémů common rail je kriticky nezbytnou operací !!!!!
Vážený servisní partnere, uživateli automobilu s dieselovým motorem. Poslední dobou dochází k značnému zvýšení počtu reklamací namontovaných nových, opravených či repasovaných vstřikovačů a čerpadel.
Viník je jasný - poté co jsme provedli invastigaci mnoha desítek takovýchto reklamací - zjistili jsme že viníkem je nedostatečné vyčistění dalších komponent vstřikovacích systémů.
Mnoho nečistot zůstává ve vysokotlakých zásobnících a v čerpadlech. nedostatečně jsou čištěny vysokotlaké trubky a palivové nádrže.
Často se vstává,že je čerpadlo a rail plné nečistot a pilin a přesto jsou montovany nové nebo opravené vstřiky, což vždy spolehlivě končí závadou a reklamací,která nemuže byt uznána a tak dochází k nedorozuměním.!!!!!!!!
Ve výsledku se ucpávají regulační ventily čerpadel a railů, a hlavně vstřikovače. Zabraňte tomu, předejděte tomu !!