Turbodmychadla pro AUDI A6
Turbodmychadlo 805713-5008S 805713-5007S
Audi A6 3.0 TDI (C7)
Výkon: 230 kW - 313k
Motor: CGQB BiTDI
Zdvihový objem: 2967 ccm
Rok výroby: od 12/2011
Bi Turbo repasujeme obě dvě turbodmychadla
Záměnná čísla Turbodmychadla:
805713-0004 059145061Q 059145061QV 059145061QX 059145653L
805713-0007 059145653LV 059145653LX 059145654H 059145654HV
805713-0008 059145654HX 059145654L 059145654LV 059145654LX
805713-0009 059 145 061Q 059 145 061QV
805713-5004S 805713-5007S 805713-5008S
805713-5009S 805714-0004 805714-0007
805714-5004S 805714-5007S
Originální repasované turbodmychadlo Garrett / Audi Turbodmychadlo 805714-5007S / 059145654L
Hledáte další informace k vyřešení problémů se Turbodmychadlem ?
Potřebujete pomoc s čísly dílů, kontaktujte nás tel. +420 732 585 580
Pokud nevidíte Váše Turbodmychadlo v seznamu, nebo pokud potřebujete pomoc nebo radu, kontaktujte nás +420 732 585 580
Potřebujete pomoc s čísly dílů, kontaktujte nás tel. +420 732 585 580
Pokud nevidíte svůj vstřikovač v seznamu, nebo pokud potřebujete pomoc nebo radu, kontaktujte nás +420 732 585 580
Nabízíme opravu vstřikovačů od výrobců BOSCH, Siemens VDO, DENSO a Delphi.
Vstřikovač Common Rail SIEMENS VDO,repasujeme s použitím originálních náhradních dílů.
Vstřikovač je kalibrován na certifikovaném testovacím zařízení
Čištění vysokotlakých zásobníků a čerpadel systémů common rail je kriticky nezbytnou operací !!!!!
Vážený servisní partnere, uživateli automobilu s dieselovým motorem. Poslední dobou dochází k značnému zvýšení počtu reklamací namontovaných nových, opravených či repasovaných vstřikovačů a čerpadel.
Viník je jasný - poté co jsme provedli invastigaci mnoha desítek takovýchto reklamací - zjistili jsme že viníkem je nedostatečné vyčistění dalších komponent vstřikovacích systémů.
Mnoho nečistot zůstává ve vysokotlakých zásobnících a v čerpadlech. nedostatečně jsou čištěny vysokotlaké trubky a palivové nádrže.
Často se vstává,že je čerpadlo a rail plné nečistot a pilin a přesto jsou montovany nové nebo opravené vstřiky, což vždy spolehlivě končí závadou a reklamací,která nemuže byt uznána a tak dochází k nedorozuměním.!!!!!!!!
Ve výsledku se ucpávají regulační ventily čerpadel a railů, a hlavně vstřikovače. Zabraňte tomu, předejděte tomu !!