Vstřikovače pro MERCEDES-BENZ A-CLASS

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

Vstřikovač BOSCH 0445110116 0445110115

Mercedes-Benz A160 1,7CDi
Výkon 44kW
Typ motoru OM 668.941
Objem 1700 ccm
Rok výroby 09/1998 - 02/2001

Originální tryska Bosch 0433175342,DSLA156P1155+
Vysokotlaké čerpadlo Common rail BOSCH CP1 0445010008

Vstřik 0445110115

Další označení:
0445110115 A 668 070 09 87 A 668 070 09 87 0080 668 070 09 87 668 070 09 87 0080
0445110116 A6680700987 A66807009870080 6680700987 66807009870080
0986435049
0986435050

Repasované 0445110116 Bosch / Mercedes Injector / 6680700987

Autoservis Dolní Lutyně-servisní služby pro Váš vůz.
Autoservis Římanek motor s.r.o veškeré opravy a servis osobních,dodávkových vozidel,diagnostiku.

Provádíme opravy, servis a prodej všech typů turbodmychadel pro motory osobních, nákladních a drážních vozidel, zemědělských a stavebních strojů.Po generální opravě má turbodmychadlo stejnou životnost,jako nové turbodmychadlo.

Cílem naší společnosti, Římanek motor s.r.o, je v prvé řadě spokojený zákazník, který se na nás může kdykoliv obrátit s problémem v oblasti turbodmychadel,diesel vstřikovačů (trysek),Vysokotlaké čerpadla,servořízení.

Vstřikovače:Common rail
Test vstřikovače s protokolem 300 Kč.
Opravy vstřikovačů od 1 000 Kč až po kompletní repas 3 500 Kč.

Čerpadla:Common rail
Opravy čerpadel se dle stavu a výrobce pohybují od 2 500 Kč.
Podrobnější informace po telefonu, nebo emailem.

rimanekmotor@seznam.cz

tel.
732585580
732415744
596362274

www.pmnd.wbs.cz

Montujeme do:
MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.006) 02-2001 - 08-2004 55 75 OM 668.940
MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.007) 07-1998 - 02-2001 44 60 OM 668.941

MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168) A 170 CDI (168.008) 07-1998 - 02-2001 66 90 OM 668.940
MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168) A 170 CDI (168.009, 168.109) 02-2001 - 08-2004 70 95 OM 668.942


(id:žhjýá02524rtrbrr)
3 000,-
cena bez DPH 2 479,34
dostupnost: skladem

Čištění vysokotlakých zásobníků a čerpadel systémů common rail je kriticky nezbytnou operací !!!!!
Vážený servisní partnere, uživateli automobilu s dieselovým motorem. Poslední dobou dochází k značnému zvýšení počtu reklamací namontovaných nových, opravených či repasovaných vstřikovačů a čerpadel.
Viník je jasný - poté co jsme provedli invastigaci mnoha desítek takovýchto reklamací - zjistili jsme že viníkem je nedostatečné vyčistění dalších komponent vstřikovacích systémů. 
Mnoho nečistot zůstává ve vysokotlakých zásobnících a v čerpadlech. nedostatečně jsou čištěny vysokotlaké trubky a palivové nádrže.
Často se vstává,že je čerpadlo a rail plné nečistot a pilin a přesto jsou montovany nové nebo opravené vstřiky, což vždy spolehlivě končí závadou a reklamací,která nemuže byt uznána a tak dochází k nedorozuměním.!!!!!!!!
Ve výsledku se ucpávají regulační ventily čerpadel a railů, a hlavně vstřikovače. Zabraňte tomu, předejděte tomu !!
Záloha na vracení poškozeného turbodmychadla je cena+2000kč Záloha na vracení poškozeného poškozeného vstřikovače je cena+1000kč Záloha na vracení poškozeného čerpadla je cena+2000kč Záloha bude vracena PO DORUČENÍ poškozeného dílu NA NAŠÍ FIRMU. Doprava svoz a rozvoz do 100km zdarma